BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 24 Mei 2011

ADUHAI....PERIKSA OH PERIKSA...

Sudah hampir dua minngu lebih aku terpaksa menghadap kertas-kertas periksa yg amat menyakitkan kepalaku ini.Rasa takut dan gementar sentiasa ada dalam diri aku.Aku takut bila aku tidak dapat menjawab soalan-soalan yg ditanya,aku akan gagal dalam matapelajaran tersebut.Aku amat malu sekiranya aku gagal dalam mana-mana matapelajaran samada teras mahupun elektif.Kadang-kadang aku merasakan diriku ini tidak layak untuk berada di kelas ST.Aku juga merasakan bahawa aku sudah tidak mampu untuk memikul tanggungjawab yg amat berat ini.Tetapi aku sudah berjanji pada diriku sendiri bahawa aku mahu mencapai salah satu daripada cita-citaku kerana aku mahu menjaga dan membalas jasa dan pengorbanan mama dan abah aku selama ini.Aku tidak mau mengecewakan mereka.Walaupun aku tahu bahawa aku tidak akan mampu membalas semua pengorbanan mereka,tapi aku tetap akan membalasnya dengan cara mengembirakan hati mereka.Hanya ALLAH S.W.T sahaja yg mampu membalas jasa dan pengorbanan yg telah mereka lakukan.Mama,abah,sekiranya diri ini telah banyak melukai hati mama dan abah,diri ini mohon maaf beribu-ribu ampun.Diri ini amat menyayangi kamu berdua kerana kamu berdua adalah insan yg paling menyayangi diriku.Love you mum.Love you dad.

0 ulasan: