BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 31 Mei 2011

AKU RINDU PADA TEACHER......

Senyuman yg selalu membuatkan aku bahagia


Aku sangat rindu pada seorang insan bergelar teacher kerana cuti kali ini lama lebih kurang dua minggu.Selama cuti persekolahan kali ini hanya sekali sahaja aku dapat berjumpa dengan teacher.Aku tidak mahu menganggu teacher dengan menghantar mesej padanya untuk bertanyakan khabar dan sebagainya kerana aku tidak mahu sejarah lama berulang kembali.Aku takut untuk kehilangan senyuman teacher buat kali yang kedua.Aku amat gembira apabila teacher mengajarku dan aku mahu teacher terus kekal mengajar aku sehinnga aku tamat persekolahan.Tahun ini adalah tahun pertama teacher mengajar aku dan cita-citaku untuk belajar bersama-sama dengannya sudah tercapai.Tapi,adakah teacher akan kekal mengajar aku sehingga ke tingkatan 5 nanti?Inilah persoalan yang selalu bermain-main difikiranku.Mengapakah aku sering bertanyakan sedemikian sedangkan teacher masih lagi mengajar aku?Hal ini kerana aku diberitahu oleh teacher sendiri bahawa beliau perlu melepaskan salah satu daripada kelas yang beliau mengajar kepada guru lain.Aku takut teacher akan melepaskan kelas aku.Aku sanggup melakukan apa sahaja supaya teacher tidak melepaskan kelas aku."Aku mohon padaMu Ya Allah,Kau bukakanlah hati teacher aku itu supaya teacher tidak melepaskan kelas kami".

0 ulasan: