BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 11 Mei 2011

HARI PERTAMA PEPERIKSAAN (P.P.T)

Seperti hari-hari lain,aku melangkah kaki ke sekolah yg aku sayang.Aku berasa agak gementar kerana sudah maklum bahawa peperiksaan kali ini adalah lebih susah daripada peperiksaan sebelum ini.Walau apapun yg akan terjadi nanti,aku hanya mampu bertawakal kepada ALLAH S.W.T.Hanya Dia saja yg tahu isi hatiku.Apabila aku telah berhadapan dengan soalan yg bermain-main di mindaku tadi,maka aku telah membuat satu kesimpulan bahawa soalan itu agak susah.Tetapi aku tetap berusaha memerah otakku ini untuk menjawab soalan-soalan tersebut.Peperiksaan hari ini tamat pada jam 2.30ptg.Selepas itu,aku bersama-sama sahabatku,Ira telah menghadiri kelas tambahan English yg diadakan oleh Miss Fazita di bilik tayangan bersama-sama dengan pelajar 4MTM.Walaupun penat,aku tetap mahu menghadiri kelas tersebut kerana aku tahu bahawa setiap kejayaan yg ingin kita capai pasti dimulakan dengan kepayahan dan pengorbanan.Aku mahu berjaya dalam hidup dan aku mahu mengubah nasib keluargaku.Aku akan lakukan apa saja demi mencapai cita-citaku yg telah lama berkubu dihatiku ini.

0 ulasan: