BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 14 Mei 2011

SELAMAT HARI GURU,CIKGU!!!

Pada 16 Mei 2011 iaitu esok,semua guru-guru akan menyanbut hari yg bermakna ini.Sempena hari yg bahagia ini,saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru di dunia ini terutama guru-guru yg pernah mengajar saya ataupun tidak di SK TAMAN MELAWATI,SK WIRA JAYA,SMK GUNUNG RAPAT dan SMK DATO' ALI AHMAD.Sebagai seorang pelajar,saya akan sentiasa mengingati jasa guru-guru saya kerana tanpa ilmu yg mereka curahkan kepada saya,tidak mungkin saya akan berada di mana saya berada sekarang ini dan tidak mungkin juga saya akan mendapat keputusan yg cemerlang dalam peperiksaan.Teguran dan nasihat yg diberikan akan saya ambil sebagai satu benda yg positif bagi mengubah diri saya ke arah yg lebih baik.Guru,terima kasih kerana telah mendidikku untuk menjadi seorang yg berguna.Jasa,tenaga dan masa yg telah cikgu korbankan untuk mendidik saya,tidak akan pernah saya lupakan sehingga ke hembusan nafas saya yg terakhir.Hanya ALLAH S.W.T yg mampu membalas jasamu,guruku.Maafkan ku kerana telah banyak menyakitkan hatimu guruku.

0 ulasan: